Bilder ifrå vårskitur på Tortnegrøegga

Turen opp/oppstigningen: Startsted er Befring i Stardalen ved vegen som går opp til Befringsdalen (ca 12 km køyretur ifrå Skei). Kan kjøre opp vegen (bomveg) med bil når den er fri for snø til ein parkeringsplass ikkje så langt frå Flatjordstøylen. Når vegen ikkje er fri for snø følgjer ein rørgate langsmed vegen opp til Befringsdalen.

I Befringsdalen kryssar ein Befringselva og går vidare inn til Grepstadstøylen. Sving opp mot skogen i retning mot Tortnegrøegga som ligg godt synlig ovanfor Flatjordstøylen. Det er jamn/fin oppstigning ifrå skogen, forbi skoggrensa, til det flatar ut og ein kjemopp til eit dalsøkk. No kan ein enten velje å følgje ryggen opp til Tortnegrøegga som er litt bratt eller gå opp dalsøkket. Viktig då å gå opp der hellinga er minst bratt sidan det kan vere fare for ras på sidene og rett under toppen av Tortnegrøegga. Gå opp dalsøkket og vidare opp til det lågaste punktet på fjellryggen som går bort til toppen av Tortnegrøegga.

Nedkøyringa: Alternativ rute på nedkøyringa er ned mot dalsøkket. Frå toppen køyrer du ned til det lågaste punktet på fjellryggen i retning mot Fossheimsdalen. Det heng ofte ein snøskavl langs fjellryggen som ein må være merksam på før ein køyre utfor fortset ned dalsøkket og vidare ned mot Flatjordstøylen og Grepstadstøylen.