Avslutter skiesongen der eg starta den

Eg starta skisesongen med å gå opp til Govabreen via Nyken i Dvergsdalsdalen. Tirsdag 4 juli ville eg gå same turen. Gjekk på beina opp til snøen ved Nyken.

Ifrå Nyken og vidare opp til breen var det bra med snø. På nedkjøringa kunne eg stå på ski ned til dalen ovenfor Fagredalen.

Har blitt ein tradisjon å avslutte skisesongen med skitur opp til Grovabreen via Nyken. Nedenfor ligger det filmsnutt og bilder ifrå skituren eg hadde opp til Grovabreen sommaren 2016.

Skitur opp til Grovabreen 29 juni 2016

Legg att eit svar

